vineri, 16 iunie 2023

deci ala pe 12 D E UN FEL DE CREATORUL TUTUROR LUMILOR VAZUTE SI NEVAZUTE...DINTR-O GALAXIE....SAU...

Extratereștrii și celelalte entități cred în Dumnezeu? Cum îl slujesc ei pe Dumnezeu? Doar îți reamintesc: • Noi suntem acum aici în vibrația 3D și înainte să venim în această corp, în această viață pe pământ (care este una dintre cele mai densă creașie în lume) am fost la 4D, 5D, 6D, 7D, 8D, 9D, 10D, 11D și 12D. • Ca să îți faci o idee, cei care sunt la 12D, sunt acei Dumnezei Creatoare al universuri și galaxii. • Noi am ales ca și suflete să coborâm vibrația noastră să venim la nivelul 3D ca să experimentăm una dintre cele mai dense și provocătoare creației al Sursa sau Dumnezeu. Am făcut această alegere pt evoluția sufletului și a experimenta. • Plus în perioada aceasta care este una dintre cele mai importantă și valoroasă perioadă în istoria creației planetară (al 4-lea salt de conștiință colectivă) multe suflete voluntare au ales să vine pe pământ ca să susține acest proces de evoluție. Aceste suflete sunt și au venit din diferite planete, stele, galaxii, universuri, dimensiuni și extratereștrii bunăvoitoare. • Ei (extratereștrii și alte entități din dimensiuni înalte) sunt mult mai conectați, apropriați si în armonie cu Sursa sau Dumnezeu. • Conștiința lor despre Dumnezeu Sursa, este mult mai vast și avansat decât ceea ce eu și tu acum la nivelul acesta 3D, știm și putem închipui despre Dumnezeu Sursa. • Noi doar 💥 CREDEM 💥 că suntem singurii oameni și formă de viață de pe planeta sau universul nostru. • Există infinite forme de viață, oameni, entități, suflete, dimensiuni și extratereștri în infinite galaxii, planete și universuri. 🤍 Ca să pot comunica cu dimensiuni mai înalte, este responsabilitatea mea să îmi deschid inima, mintea și sufletul, să investesc energie, timp și bani în dezvoltarea mea personală și spirituală, să curăț canalele mele de comunicare ca să primesc mai multe informații și adevăruri despre creației infinite, Dumnezeu sursa și alte posibilități galactice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu